söndag 8 december 2013

Musikhjälpen, here we go!



Då har jag lagt mitt bidrag till Fotokonst för Musikhjälpen 2013 på Tradera.

Känns lite speciellt att lämna ifrån sig den här kopian. Den enda "riktiga" jag har kvar av den bilden.
Lätt krullig barytprint som varsamt fick pressas mellan glas och bakplatta när jag monterade den. Och syrafri kartong.
Like old times.

Och det är en av mina egna favoriter. Tycker att det ska var lite kärlek i sånt här.


Vi är många som har bidragit så gå in på Tradera, välj Konst - Fotokonst.
Alla bidrag som är med i kampanjen har den lilla Musikhjälpenloggan när man öppnar annonsen. En del har även nämnt att de är med i sin rubrik.
Detta för att göra det lättare att hitta bland alla andra annonser.

Så även om du inte gillar min bild, gå in och kolla! Kanske finns det något där som faller dig i smaken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar